ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ (ΚΙΛΚΙΣ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Ανακοίνωση της “Κίνησης Απελάστε το Ρατσισμό “


 

Στις 30 Μαρτίου το Λύκειο Ν. Αγιονερίου Κιλκίς επισκέφθηκε, στο

πλαίσιο εκπαιδευτικής εκδρομής με αφορμή την 21η Μάρτη, παγκόσμια

ημέρα κατά του ρατσισμού, το σχολείο μεταναστών “Οδυσσέας” στη

Θεσσαλονίκη, ένα σχολείο που λειτουργεί εδώ και 10 χρόνια στην πόλη,

χάρη στην εθελοντική δράση πολλών και με διαφορετικές καταβολές

ανθρώπων και με πολύπλευρη παιδαγωγική και κοινωνική προσφορά.

 

Στους μαθητές-τριες μίλησαν δυο δασκάλες εθελόντριες του σχολείου,

προβλήθηκε βραβευμένο ντοκιμαντέρ που δημιούργησε μαθητής του

“Οδυσσέα” για τις συνθήκες ζωής των μεταναστών-μαθητών και ακολούθησε

μια σύντομη συζήτηση. Η γενική αίσθηση καθηγητών και των μαθητών ήταν

ότι η επίσκεψη ήταν πολύ διαφωτιστική για όλους, καθώς ανέδειξε τις

δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους άνθρωποι που

αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τις πατρίδες τους λόγω φτώχειας και

πολέμου, με την άγνοια της ελληνικής γλώσσας να είναι ένα πολύ

σημαντικό εμπόδιο για την ομαλή ένταξή τους στην κοινωνία.

Μια εβδομάδα αργότερα, στις 5 Απριλίου η “Χρυσή Αυγή” Κιλκίς εξέδωσε

ένα κείμενο σε τοπική εφημερίδα της πόλης με τίτλο “κομματική

προπαγάνδα στα σχολεία”. Σ’αυτό φωτογραφιζόταν μια καθηγήτρια του

συγκεκριμένου σχολείου, λέγοντας ουσιαστικά ότι χρησιμοποιεί την

εκπαιδευτική της ιδιότητα για να προωθεί τις κομματικές της απόψεις

στα παιδιά ( εννοώντας προφανώς τον αντιφασισμό ) και σε αυτό το

πλαίσιο εντασσόταν, κατά την άποψή τους, και η επίσκεψη στον

“Οδυσσέα”!

Το κείμενο του τοπικού πυρήνα της “Χρυσής Αυγής” δεν ξάφνιασε τους

παροικούντες την Ιερουσαλήμ, κάθε άλλο μάλιστα. Ήταν μια αμυντική

κίνηση, που πρόδωσε τον πανικό τους, καθώς ήταν εύκολο ένα απλό

ντοκυμαντέρ να σκουπίσει τη βρώμα της ρατσιστικής προπαγάνδας. Παρόλα

αυτά όμως, υπάρχουν ακόμη και τώρα κάποια πράγματα, που μας

προκαλούν.

Πρώτο, η “Χρυσή Αυγή” είχε το θράσος, μια ημέρα πριν την

επέτειο για την εισβολή των ναζιστικών στρατευμάτων στην Ελλάδα

(6-4-1941), να πάρει το λόγο δημόσια και να μιλήσει για κομματική

προπαγάνδα. Για να ρωτήσουμε κι’ εμείς όμως: υποστηρίζουν ή όχι την

εισβολή και κατοχή της Ελλάδας απ’τα χιτλερικά στρατεύματα, τους

βιασμούς, τα βασανιστήρια, τις δολοφονίες και τις καταστροφες που

υπέστη ο ελληνικός λαός απ’τους “ξανθούς πολεμιστές” απ’το 1941 μέχρι

το 1944; Είναι τυχαίο πως κάποιοι στην ίδια “πολυκατοικία” μ’αυτούς,

τους αποκαλούν ήδη “γερμανούς πατριώτες”;

 

Δεύτερο, η “Χρυσή Αυγή” ας πάψει να υποδύεται τη μωρά παρθένα και ας

απαντήσει ξεκάθαρα, αν έχει θάρρος: το όραμα της για την κοινωνία

είναι τα στρατόπεδα συγκέντρωσης σαν και αυτό του Άουσβιτς ή όχι;

Γιατί όλα τα άλλα, περί κομματικής προπαγάνδας κ.λπ. είναι δευτερεύοντα

ζητήματα τακτικής, που υποτάσσονται στο προηγούμενο ερώτημα.

Για κάθε δημοκράτη πολίτη αυτής της χώρας, για κάθε εργαζόμενο, άνεργο

και νέο, πρέπει να είναι ξεκάθαρο ότι ο φασισμός δεν θα πεθάνει μόνος

του. Γι’αυτό όπου συναντάμε φασίστες πρέπει να τους ξεσκεπάζουμε και

να τους απομονώνουμε. Σαν την πανούκλα μια κοινωνίας που δεν έχει βρει

ακόμη το δρόμο της προς ένα μέλλον κοινωνικής δικαιοσύνης και

αλληλεγγύης, όπου οι άνθρωποι θα έχουν ίσα δικαιώματα, ανεξάρτητα από

φύλο, φυλή, θρησκεία ή εθνικότητα.

Καλούμε τα σωματεία των εκπαιδευτικών, τους τοπικούς φορείς του Κιλκίς και κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο να καταδικάσει τους νεοναζί της Χρυσής Αυγής και να ξεσκεπάσει

τον παρακρατικό ρόλο τους, την ώρα που ο κόσμος υποφέρει από τη

βαρβαρότητα του μνημονίου της φτώχειας και της ανεργίας.

9-4-2012 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ


λέξεις κλειδιά:

3 σχόλια

  1. Αθανασία Αθανασοπούλου says:

    Νομίζω ότι ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισής τους είναι να τους αγνοήσουμε. Δημόσια αντιπαράθεση μαζί τους ΚΑΜΜΙΑ. Απευθύνουμε ερωτήσεις και περιμένουμε απάντηση; Λάθος! κατά την ταπεινη μου γνώμη.
    Εντείνουμε τις προσπάθειες ενημέρωσης κι ευαισθητοποίησης των ανθρώπων που μας ενδιαφέρουν, αλλά με τη συγκεκριμένη οργάνωση αποφεύγουμε κάθε σχέση, εκτός κι αν δεχτούμε επίθεση… Αγνοήστε τους, γιατί το πρόβλημά τους είναι να κάνουν αισθητή την παρουσία τους με κάθε τρόπο. Θα τους κάνουμε τη χάρη;

  2. Βασίλης Πουλαντζάς says:

    Μέχρι πρόσφατα, πίστευα και εγώ ότι η καλύτερη στρατηγική είναι να τους αγνοείς. Από την ώρα όμως που τα μέσα τους προβάλουν πρέπει όλοι να πάρουν θέση, και ο λόγος είναι όσο δεν ακούγεται ένας ισχυρός λόγος δημοκρατικός και αποκαλυπτικός, για τα παραμύθια που λέει η Χρυσή Αυγή, υπάρχει πιθανότητα σε κάποια αυτιά να αρχίσουν να ακούγονται λογικά τα επιχειρήματά της.

  3. ΜΕΧΜΕΤ ΙΜΑΜ says:

    «ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΣΑΝ Σ’ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΟ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ Ή ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ?»

    Κυρίες και Κύριοι,

    Είναι γνωστό ότι στη Χώρα μας υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι πιά!… Αυτοί οι άνθρωποι, απο ορισμένους σ’ αυτό το τόπο, θεωρούνται ότι δεν είναι του κοινωνικού συνόλου, αλλά ούτε πρέπει να είναι της διοικούσας ομάδας. Ιστορικά αποδεδιγμένο έζησαν και ακόμα συνεχίζουν να ζουν τον κοινωνικό αποκλεισμό μέσα τους, όπως και μέσα στην Ελληνική Κοινωνία. Ώς λαός, ώς έθνος, αλλά και ώς απλούς συνανθρώπους σ’ αυτή την κοινωνία τους αποκαλούμε μειονότητα. Παρόλο που είμαι ένα μέλος και προέρχομαι απο τους «Άλλους» σ’ αυτο το τόπο είμαι εναντίον και αλεργικός σ’ αυτην την λέξη που λέγεται «μειονότητα» και με αποκαλούν μειονότητικός. Η λέξη μειονότητα, απο μόνη της σημαίνει διάκριση για εμένα και είναι μία πινακίδα της υποταγής τάξης, σε μία ελεύθερη κοινωνία.

    Αυτό το ζήτημα – θέμα εξετάζοντας του απο την ημέρα που έχω καταλάβει τον εαυτό μου, την απάντηση σε μια ερώτηση «πως πρέπει να αυτοπροσδιορίζομαι ή να αυτοαποκαλούμαι» πρέπει από την ημερήσια διάταξη μας ως χώρα, ως έθνος και ως Ελληνική Κοινωνία τις τελευταίες δεκαετίες να το κλείσουμε και να το κλείσετε. Με τέτοιους ξεροκέφαλους, τραμπούκους, σοβενιστές, ρατσιστές,….κα. είναι δυνατών να γίνει;;;

    Ας αφήσουμε το εθνικιστικό και τη συναισθηματική του ρητορική κατά ένα μέρος, υπό το φώς των οικουμενικών ανθρώπινων δικαιωμάτων, και τη λογική νοημοσύνη, μια λογική απάντηση στο ερώτημα αυτό μπορεί να είναι:

    Όποιος αισθάνεται «Έλληνας» και ο ίδιος στο μυαλό του σκέφτεται και αισθάνεται σαν Έλληνας και χωρίς καμία αμφιβολία, «είμαι Έλληνας» που δηλώνει, για εμένα είναι Έλληνας. (Είμαι ένας από αυτούς. Επειδή γεννήθηκα στα Πομακοχώρια της Ξανθης και το γένος μου προέρχεται απο τους Πομάκους και τα γονίδια μου ακόμα είναι Πομακικής. Αλλά δεν μπορώ να ισχυριστώ ότι οι πρόγονοι μου ότι ήταν Πομάκοι και Μουσουλμάνοι. Διότι, είναι άγνωστο για σας και γνωστό σε εμάς. Ένας με θεωρεί Έλληνας Πομάκος, άλλος με θεωρεί Τούρκος Πομάκος και ο άλλος Βούλγαρος Πομάκος. Τελικά, όλοι τους αποφασίζουν για εμένα, αλλά χωρίς εμένα. Όμως, εγώ ξέρω ότι δεν είμαι «μπάζομα, μάζομα, πρόσφυγας-μετανάστης και ισόγαμπρος» σ’ αυτο τόπο. Είμαι Πομάκος, είμαι Θρακιώτης, είμαι Ροδοπαίος και πάν απ’ όλα είμαι Έλληνας και Ευροπαίος. Μπορεί να μην είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος, αλλά είμαι Έλληνας στην άνω ταυτότητα μου και πιστεύω στο Ισλάμ. Με λίγα λόγια είμαι υπερήφανος γι’ αυτό που είμαι και δεν δέχομε κανένα «βαφτίση» σ’ αυτο τόπο. Κυρίως, απο τέτοιους ανιστόρητους δήθεν πολιτικούς.

    Μέχρι εδώ καλά είναι, αλλά, ένας που δηλώνει “εγώ δεν αισθάνομαι τον εαυτό μου ως Έλληνας» είμαι «ΡΟΜ», είμαι Τούρκος, είμαι Ηπειρώτης, είμαι Σαρακατσάνος και είμαι Βλάχος που λένε μέλη της Ελληνικής Κοινωνιας τι θα γίνει μ’ αυτους;

    Αυτοί που φέρουν την ταυτότητα της Ελληνικής Δημοκρατίας, καθώς ο ίδιος αισθάνεται ότι είναι Πακιστανός, ή Αιγύπτιος, ….κα. . Επίσης, σε αυτή τη χώρα που έχουν αποκτήσει ακίνητα, έχουν δημιουργήσει την οικογένεια τους, τους φίλους και έχουν μια θέση καριέρας σ’ αυτο τόπο και μιλάνε την Ελληνική Γλώσσα, πώς πρέπει να αυτοχαρακτηρίζουν των εαυτό τους ή πως πρέπει να τους αποκαλούμε; Ο μιστερ «Ντον Κιχωτ» και η παρέα του, μπορεί να μου απαντήσει σ’ αυτό!

    Για τους ανθρώπους αυτούς θα λέμε, είναι πολίτης της Ελλάδας ή με επίθετα και ορισμούς της Ελληνικής προέλευσεις τους, που δεν έχουν καμιά σχέσει με την πραγματικότητα, έτσι δεν είναι; Αλλιώς και διαφορετικά, πρέπει να λέμε και να χαρακτηρίζονται Ελληνας της Ελλάδας, Τούρκος της Ελλάδας, ΡΟΜΑ της Ελλάδας, Πομάκος της Ελλάδας, Βλάχος της Ελλάδας, Πακιστανός της Ελλαδας, …κα. είναι σωστό αυτό ή πρέπει να το πεί; Σ’ αυτό το σημείο υπάρχει διεθνές όρο και χρησημοποιήται, προκειμένου να καθοριστεί η εθνικότητα και ή διεθνής κοινή γλώσσα για να εκφραστει η Πατρίδα του, που είναι στα Αγγλικά. Όλες οι χώρες του κόσμου “Greeks ή Greece” λένε, που σημαίνει Έλληνες υπηκόοι και αντί η λέξη που εκφράζει «Πομάκος της Ελλάδας», ή «Τούρκος της Ελλάδας» ή «Βλάχος της Ελλάδας» ή Πακιστανός της Ελλάδας», ή Ελληνες της Ελλάδας». Σύμφωνα με ορισμένους σ’ αυτο το τόπο, μήπως θα χρειασθεί να το συμπληρώσουνε σε διεθνές επίπεδο; Σύμφωνα με το πατριώτη μας, σε λίγο καιρό ίσως το κατορφώσουμε και αυτο, διότι είμασται πρωτοπόροι σε όλα!!!

    Σε ένα απο τα ταξίδια μου στο εξωτερικό που εχω κάνει, λόγο τις εργασίες μου, μου έτυχε ένα περαστατικό στο Αεροδρόμιο του Λονδίνου. Η ταυτότητα μου ήταν ληγμένη, δηλαδή είχε περάσει την δεκαπενταετία και δίπλα σ’ αυτό την είχε πλύνει η γυναίκα μου, που δεν φαινόντουσαν καθαρά τα γράμματα. Ως συνέπρια μου συστάθηκε να περιμένω στην άκρη μέχρι να διαπιστωθούν τα στοιχεία μου. Αφού περίμενα αρκετή ώρα, τα έβαλα με τους υπάλληλους του Αεροδρομείου και αμέσως μετά ήρθε ο μεγάλος υπεύθυνος, προκειμένου να βάλει την τάξη. Όμως, μ’ αυτή την ταυτότητα είχα γυρίσει όλοι την Ευρώπη και πουθενά δεν υπήρχε πρόβλημα. Γιατί στην Αγγλία προέκυψε αυτό; Διότι, με πέρασαν για λαθρομετανάστη και θεώρησαν το Α.Δ.Τ. πλαστό. Τελικά, εκεί που περίμενα ήρθε μια κυρία καλοντυμένη και άρχισε να μου μιλάει στα Τουρκικά. Αφού την άκουσα και κατάλαβα ότι οι Άγγλοι με είχαν περάσει για Τούρκο μετανάστη, την ευχαρίστησα για το ενδιαφέρον της, αλλά την εξαπόστειλα κιμπαρικά. Διότι, η Τουρκική διπλοματική αντιπροσωπία καλά έκανε την δουλειά της, αλλά η δική μας δεν κουνήθηκε.

    Τι σημαίνει αυτό; Όποιος Ελληνας φέρει Μουσουλμανικό όνομα, εκπροσωπείται απο την Τουρκία στην Ευρωπαίκή οικογένια. Αφού κάλεσα την διπλωματική μας αντιπροσωπεία και απο τους εργαζόμενους πού άκουσε ένας να βρίζω στα Ελληνικά, με πλησίασε και με ρώτησε στα Ελληνοκυπριακά. Ποιό είναι το πρόβλημα; Αφού με άκουσε, με πήρε μαζί του και πήγαμαι στον υπεύθυνο που είχε έρθει αρχικά.

    Επειδή το πρόβλημα ξεκίνησε απο αυτόν το υπεύθυνο, τουλάχιστον ετσι το είχα αντιληφθεί, γι’ αυτό του απάντησα με την δικιά τους ιστορία, φυσικά σ’ αυτό βοήθησε και ο Κύπριος υπάλληλος τους. Διότι δεν είχα την γνώση και δεν γνώριζα την Αγγλική γλώσσα για να του τα πω απευθείας. Αλλά η γνώση, ειναι γνώση και όταν γνωρίζεις πάντα υπάρχει τρόπος ή θα βρεθεί.

    Η Αγγλία μετά απο μία εργασία που έκανε και είναι πολύ σοφή, είχε δώσει την λύσει στο εθνικό και μειονοτικό ζήτημα στο Ηνωμένο Βασίλειο της. Γνωρίζοντας τις λεπτομέριες αυτές, του εξήγησα, ότι είναι γνωστό στην Χώρα σας, δηλαδή στο λεγόμενο «Ηνωμένο Βασίλειο» σας ζούνε εκτός τους Άγγλους, οι Σκοτζέζοι, οι Ουαλοι, οι Γάλλοι και οι Ιρλανδοι, η οποία είναι συνδεδεμένη με την Αγγλική ταυτότητα. Όλες οι εθνότητες κουβαλούν το ίδιο διαβατήριο και την ταυτότητα όλων των κορυφαίων είναι η βρετανική “British” του ανέφερα. Το πιστοποιητικό γέννησης τους σε κανέναν από τους Άγγλους υπήκοους, Σκοτσέζους ή Ουαλίας δεν αναφέρει την εθνικη τους προέλευση, αλλά ούτε συνεχίζεται να εφαρμόζεται κάτι τέτοιο. Με λίγα λόγια δεν είναι απαραίτητο για την Χώρα σας. Παρόλο αυτό ο καθένας στην Χώρα σας μπορεί προφορικά να εκδηλωθεί, όπως (εγω είμαι Άγγλος, εγώ είμαι Σκοτζέζος, εγώ είμαι Ιρλανδός,…κα.) και όπως θέλει. Φυσικά, σ’ αυτό εκφράζει την κάτω ταυτότητα του ή την εθνική του προέλευση. Επίσης, όπως και οι μετανάστες που ζούνε στα τέσσερα βασίλεια στο Η.Β. είναι το ίδιο με το βρετανικό λαό. Όποιος Ινδός, Ελληνας,… έχει πάρει την ταυτότητα ή το διαβατήριο μπορεί άνετα να δηλώσει Ινδός, Ελληνας του Η.Β. κλπ. και επίσημα μάλιστα.

    Όμως, οταν είσαι απο την Ελλάδα και έχεις όνομα Μουσουλμανικό, πρέπει σον και καλά να είσαι “Τούρκος” και γι’ αυτό ο κος αντι να καλέσει την Ελληνική Προξενική Αρχή, κάλεσαι την Τουρκική. Αυτό μας δείχνει πάρα πολλά και πως λειτουργούν σε βάρους μας. Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες μόνο ανεξάρτητοι δεν είναι και ίσως χρειάζονται την «δόση» τους!!!

    Τώρα σκέφτομαι και αναρωτιέμαι εάν εφαρμοζότανε αυτό το σύστημα των Άγγλων στην Ελλάδα είναι μία πρακτική λύση; Ναι και γιατί όχι!… Γιατί η Χώρα μας προέρχεται απο μια μεγαλύτερη αυτοκρατορία, δηλαδή του Μεγάλου Αλεξάνδρου και την Βυζαντινή Αυτοκρατορία. Στη Βρετανική Αυτοκρατορία που ζούσαν και τώρα στο Η.Β., όπως έχει δώσει λύσει με την κάτω ταυτότητα της πατρίδας της χώρας της, μας υποδιγνύει ένα πρακτικό παράδειγμα για το πώς θα μπορούσε να υπάρχει και να έχει κρατήσει μια ομπρέλα. Σ’ αυτό μην ξεχνάμε την πολυ-πολιτισμηκότητα των Η.Π.Α. και είναι ένα άλλο παράδειγμα.

    Αυτοί που ίδρυσαν την Δημοκρατία μας, μάταια δεν δώσανε το όνομα της Ελληνικής Δημοκρατίας. Άσχετα, εάν εκ το υστέρων καπελώθηκε το έργο τους ως συνήθους απο ορισμένους κύκλους, αλλά η Ελληνική Δημοκρατία εάν δεν υπήρχαν ορισμένα άρθρα στο συνταγμά μας που να φάσκουν και να αντιφάσκουν θα ήταν τέλεια. Αναρωτιέμαι γιατί να υπάρχει αυτή η διατύπωση στο συνταγμά μας; Λόγω αυτής της έκφρασης, σε μερικά άρθρα του σύνταγμα μας, χωρίς να λάβη κανείς ολόκληρη την κάτω ταυτότητα των Ελληνων πολιτών κάτω απο μία ομπρέλα, δημιουργούν της ενστάσεις ορισμένων πολιτών για ένα επίθετο. Είμαι σίγουρος ότι αυτό εχει μεριμνηθει και συζητηθει με τους τότες σύμβουλους, ευεργέτες κατά την ίδρυσει της Ελληνικής Δημοκρατίας. Όμως, δημιουργώντας μια νέα κατάσταση ή ένα κράτος πάντοτε αποφεύγουμε της δηλώσεις, που εισάγουν της διακρίσεις. Εδώ δεν βλέπουμε να έχει γίνει με το Ελληνικό μας σύνταγμα. Ας πούμε ότι τότες ήταν διαφορετικές συνθήκες, αλλά σήμερα,… Γιατί; Τότες, είμαι σίγουρος ότι ήθελαν να προωθήσουν την συλλογικότητα της χώρας, αλλά οι συνθήκες εχουν αλλάξει πιά! Είτε το θέλουμε, είτε όχι είναι γεγονός πιά!

    Η εποχή είναι εδώ και τώρα που λέμε. Η αποφάσεις εαν είχαν παρθεί μέσα στην λογική περίοδο, ως χώρα δεν θα ξοδευαμε δισεκατομύρια για στρατιωτηκές δαπάνες. Το μαχαίρι έχει φτάσει στο κόκκαλο. Σκεφτείτε! Χιλιάδες νέες αιτήσεις που δεχόμασται για πολιτογράφηση και μέχρι τώρα δεχόμαστε μόνο του ομοεθνής και πολύ λίγο τους αλλογενεις. Αύριο αυτοί οι αλλογενοι δεν θα έχουν το πρόβλημα; Σ’ αυτό το σημείο θα έχουμε υλική ζημειά και ηθικής πληγή, που ίσως ποτέ δεν θα έχουμε την ευκαιρία να αποκατασταθεί! Μέχρι αυτή τη στιγμή η λύσει είναι στα χέρια μας και αυτό το ζήτημα της ταυτότητας πρέπει να λυθεί εκμέρους μας. Διότι, γινόμαστε πεδίο ξένων και εσωτερικών παρεμβάσεων. Επειδή το θέμα αυτό ειναι η Ελλάδα μας και δεν πρέπει να το αμελήσουμε ως χώρα. Μ’ αυτούς τους ξεροκέφαλους τι μπορεί να κάνεις;

    Εδώ είναι που κάνω τη δική μου συμβολή για να ξεκινήσουμε:

    Εγώ δεν θέλω να είμαι ένας Μουσουλμάνος εξαρτώμενος απο την Τουρκία, την Βουλγαρία και απο την Σ.Αραβία, αλλά είμαι Έλληνας και αλλόθρησκος. Γι’ αυτο το τόπο μας, μαζί δεν πολεμήσαμε του Ιταλούς, τους Βουλγάρους και τους Γερμανούς. Μη μου πήτε ότι η Θράκη δεν εντάχθηκε στην Ελληνική επικράτεια μετά την θέληση μας και χωρίς να πέσει καμία τουφεκιά; Μη μου πήτε οτι εδώ και ένα αιώνα έχεται πρόβλημα μαζί μου στην Θράκη; Μην ξεχνάται οτι μοιραζόμαστε την ιδια ιστορια και την ιδια τύχει της ίδιας χώρας ως άνθρωποι του ιδίου έθνους! Αυτά τα αμφισβητουν οι κύριοι!!!

    Για να λυθεί ριζικά αυτό το πρόβλημα μας, πρέπει να το αποφασήσει οι πολιτικές ηγεσίες της Χώρας και αυτοί που μας κυβερνάνε. Πρέπει να το αντιμετωπίσουμε ως λαός και η σύγκρουση με τον εαυτό μας πρέπει να γίνει. Θέλει τόλμη και βήματα ορθά σ’ αυτήν την επιχείρηση. Μετά το φάρος και την τόλμη να δείτε πόσο εύκολο ειναι;

    Σε πολλές ιστοσελίδες συναντάμε σ’ αυτό τόπο μας, που μας προσβάλλει ως Ελληνες πολίτες ή ως «Αλλοι Ελληνες» απο ορισμένους ξεροκέφαλους και πατριδοκάπηλους. Σε μία δημοκρατική χώρα με συνθήματα, με γροθιές θέλουν να δώσουν λύσεις. Αυτά είναι ανεπίτρεπτα για μια δημοκρατική και σύγχρονη κοινωνία.

    Οι άνθρωποι αυτοί αντί να σπέρνουν θύελλες σ΄αυτο το τόπο μας, μπορούσαν να είναι μαζί για μια καλύτερη Ελλάδα, για ένα καλύτερο μέλλον σ’ αυτό το τόπο μας. Παρόλο που μιλάνε γι’ αυτά, στις πράξεις τους είναι απών! Το ίδιο ισχύει και γι’ αυτούς που τους συμπληρώνουν και περιβάλλουν. Αντί να ασχολούνται με εμάς τους Μουσουλμάνους σ’ αυτό τό τόπο μας, πως θα μας κρατήσουν στην γκετοποιησει, στην περιθεριοποιηση, ας μας βοηθήσουν να κτίσουμε ένα καλύτερο μέλλον στα παιδιά μας και εάν αυτό δεν γίνεται, τουλάχιστον την σκιά τους δεν θέλουμε ώς Μουσουλμάνοι της Ελλάδας.

    Όπως φαίνεται, το κόμμα του κ. Καμμένου είναι κομμένο από τώρα, διότι οι Μουσουλμάνοι της Ελλάδας πήραν το μηνυμα απο την πρώτη ημέρα που αναγγέλθηκε και έγινε η ανακήρυξη του, μέσα από ένα σύστημα ηλεκτρονικό, λες και είμαστε ρομπότ οι άνθρωποι. Αυτή η διαδικασία δεν σημαίνει ότι ιδρύθηκε για εμάς και πολλούς άλλους. Αφού, αυτό που έκανε όλοι μας μπορούμε να το κάνουμε και δεν είναι τίποτε το ιδιαίτερα σοβαρό. Τα κόμματα ιδρύονται στους δρόμους, στις πλατείες και με αγώνα.

    Ήξερα και το γνωρίζαμε εξαρχής ότι δεν είναι υπό φυσιολογικές συνθήκες και ότι δεν θα είναι δημοκρατικό και για όλους τους Έλληνες. Γι’ αυτό δημοσίευσα το άρθρο Διότι, ο μέχρι χθές πρόεδρός του στη Ν.Δ., όταν είχε την Πολιτική Άνοιξη, εμάς δεν μας ήθελε, γιατί ήμασταν Μουσουλμάνοι. Με το αποτέλεσμα γνωστό. Το ίδιο, περιμένουμε να πάθει και ο «Ντον Κιχώτ» των Α.Ε.Π. και ας το δείχνουν ότι έχει μεγάλα ποσοστά για την ώρα, αλλά δεν έχει πρόγραμμα για το μέλλων της χώρας. Που αυτό σημαίνει, κάθε σκεφτόμενος Έλληνας πολίτης θα το σκεφτεί έστω και την τελευταία στιγμή.

    Ώστε, για εμένα, αυτός ή αυτοί που δεν δέχονται εμάς ότι είμασται παρόν και γεγονός, είναι σαν να αγνοούν την Ελληνικότητα όχι την δική μου, αλλά της Ελληνικής Θράκης. Αυτοι είναι Ελληνες και Πατριώτες; Σκεφτείτετο!!!

    Στα Πομακοχώρια λέμε: «Τογιε Μπόρα ι σχα ζεμενέ», δηλαδή είναι μια «μπόρα βροχής» και θα περάσει! Όμως, εμείς υπάρχουμε και θα συνεχήσουμε να είμασται παρών Κύριοι. Ώστε, για τον «Ντον Κιχώτ» άτομα δεν υπάρχουν στην μειονότητα, που να τον θέλουν, αλλά ψήφους θα πάρει απο τους Μουσουλμάνους και χωρίς να έχει υποψήφιο απο τους Μουσουλμάνους, είναι το μόνο σίγουρο. Διότι, το σύστημα θα του τα δώσει … . Εκτός, εάν είναι καμένο χαρτί, τότε όλα αλλάζουν!!!

    Αθήνα, 15.04.2012

    Μεχμέτ ΙΜΑΜ,

    Πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Συμπαραστάσεως των Μουσουλμανων στην Ελλάδα, «Η Φιλότητα»
    [email protected]

αφήστε το σχόλιό σας

κατηγορίες